Bila badan rasa nak demam jer

Posted by sazali

salam

hari hari hujan. Di Kumpur hujan, di johor hujan.  Di mana-mana pergi pun hujan.

Tanda .. musim tengkujuh datang lagi.

Sebagai org veteran ..  badan saya rasa nak demam jer tetapi ..tugasan banyak di opis.  Pelajar-pelajar pun tak henti henti SMS .. mereka assume saya macam mereka ..boleh redah dalam hujan pada bila bila masa.

If esok saya tak ada .. tandanya saya demam lah itu/

Apa boleh buat?  Demam  ok lagi ..if jalan (mati) terus .. how?  can u handle it my dear?

2)  dekat maghrib dah ni/  elok guna masa untuk berdoa banyak2/  baca 3 ayat terakhir surah al hasr ... doa supaya Allah matikan kita dalam iman/ dia redha pd kiita dan kita redha dengan semua nikmat yg telah dikurniakan kpd kita selama ini.  Orang masuk Univ , kita pun masuk Univ.  Orang ada girlfriends ..kita pun apa kurangnya.  He..he.. ( my ex-girlfriend dah jadi nenek kpd cucu-cucu saya la ni ).  laugh

banyak nikmat tuhan kpd kita .. seghoti/  banyak sungguh.

Bila badan nak demam / baru teringat nikmat sihat
bila cikgu tak datang UNIV / baru teringat nikmat ada cikgu/ lecturer
bila PSM2 penyelia tak baca repot terakhir kita / now baru tahu nikmat  bila selalu ada penyelia yg sibuk sibuk mengejar kita .selama ini ... .bukan?

See? what i mean/
teachers always think postively about their students 24/7

Sekian.  wasallam.

0 comments:

Post a Comment