Tukang tunggu

Posted by sazali

Salam
Syukur setelah 3 bulan lamaya Aku di spital Aku dibenarkan pulang.  Aghh why?
Tukang tungguvialahvisteri Ku.
Sifatnya sangat pemalu Dan tak bnyk cakap.
Dia taatctaat oranganya.

Bagus jugak berafaxdickota London INI.  Skuboleh mersdaib environment London. Selain ITU,
Jawapannya nurse Dan doktor Dahn fedup tengok mukomu. His ..ha..ha

Hari Aku nak pulang tu   pagi pagiblagi SKU Sudan besedia.  Mungkinkereta orang akan mengambil Ku or Bombay.

Tekssan Ku tepat sekali.

Perjalnan Dari calculta kr Bomba
y dioenuhivoleh teh tarik. Aku sempat juga meminum 5 cawan tehv ituwalaupun jarak nya 300km sahaja.

Sepanjang perjalanan Aku mengaji muwadam bermula dgn all fatihah Dan berakhir dgn surah an naas bersama dams dengan driver Dan pemban

tunya.

Sekian.
Wasallam

Sekism.

Wasallam

0 comments:

Post a Comment