Solat di tengah malam

Posted by sazali

Salam

Dulu kita muda sekarang bergelar dosen pensyarah pencen.

Aktiviti aku seharian

Tengok langit . mengapa?
Takut2 duit Dari langit jatuh di ribaan Ku.

He he he.

2.  Betullah En Rahmat ada bilang
Bila pencen..

2.1_kita hilang kawan
2.2. Kitac hilang pengaruh
2.3 orang kampung mungkin tak bisa fahama ..mengapa balik Ke kampung?
2.4. Isteri pun ada ragam he..he...he

3.  Salah satu aktiviti aku buat ialah
Solat tahajud.

Susah solat iniI.  Org lain sedap diolek mimpi. Kitacstruggllee dgn air sejukk

Dijalankan antara jam 230 hingga 530 pagi. Aku nakmintak mcm mcm Dari tuhan.

Alhamdulilaj ..aku Sudahh mulai sihat.

Sakit .. Stroke.

Bukan senang tu.
Tapi kalau desperate nak hidup

Aku mohon
3.1_panjang umur, murah REZEKI Dan
3.2 bebas Dari sakit INI.

Allah Kareem 1000x zikir

Insya Allah tuhan beri.

4.  Belajar DOA.

Tengok kitab agama. Rujuk kitab pak.
Result.  Discharge after 35 days DLM wad
Sekian

Wasallam

0 comments:

Post a Comment