Kritikan membina dari pelanggan

Posted by sazali

Salam.

Selepas satu semester baru hari ni dapat result dari pelanggan2 saya. Mereka memuji tetapi ada juga komen yg patut kita kongsi bersama sebagai guru/ pensyarah

1) datang lewat , kenapa cepat keluar kuliah

Jawapan senang jer. Dah UTHM kat Parit Raja dan jalan rayanya tersangatlah bahaya ..maka saya rela lewat sikit lah ..dari tergesa-gesa memandu KELISA ku .. silap2 mati saya atas jalan raya ni. Tetapi saya datang jugak kan? Better late than never

Lagipun .. saya selalu kena attend meeting sana dan sini. Maklumlah .. bila kita bergelar guru tua .. macam-macam org suruh kita explain kat pihak pentadbir itu dan ini. So saya kena ..keluar awal sikit lah dari dewan kuliah itu. Lagi pun matematik saya mengajar ni ..org kata sangat payah. Kalau ngajar 2 jam direct pun tak faham ..baik saya mengajar 1 jam 45 minit dah lah. What say u?

2) nota selalu beri ..pada hari itu jugak. kenapa tak beri sebulan yang lalu. Boleh kami prepare sikit

Bijak kau. Saya kagum mengajar orang2 pandai macam kau semua. Tetapi selalunya majority peljaar kata ..dia dah baca ..tetapi dia nak saya ada dalam kuliah ..dan explain baru lah depa semua faham. Kalau gitu .. saya beri nota ..pada hari saya masuk dewan kuliah lah.. lagi selesa. Lagipun kadang-kadang .. saya terjumpa bahan PnP yyg lebih baik dari nota-nota zaman dahulu kala. Maklumlah .. matematik ini ilmu org Greek pada zaman purba jer.

Itulah dulu my response towards ur good comments.

He..he..

Wallahu aklam.

0 comments:

Post a Comment