mum, mummy and mother

Posted by sazali

Salam. Untung engkau ibu. Ramai orang sayang kat ibu. Dengar minggu ni ..ada Hari Ibu. Semua orang sayang kpd ibu. Payah kita mendengar ..org itu anti ibunya. Kalau ada, mungkin dia tak keluar ikut rahim ibunya. Yang lain..tahu siapa ibu mereka masing masing. Untung ..jika kita ada ibu ..dapat doa dari ibu pagi, tengah hari, petang dan malam. Sepanjang masa dpt kasih sayang Allah yg Esa. Jadi sempena Hapi Ibu..nak ucapkan selamat Hari Ibu ma. He he. Sorry aku suka sekat hati mu. Pa leh buat ..aku dibesarkan sebagai pahlawan, memecah samudera di lautan sana ..aku hati batu ..payah nak takut, insaf dan aku tak pernah kenal erti gagal. Oleh itu ..aku dibesarkan ..bukan suka mengucapkan kata maaf dan kecwa kerana tewas. U got me mum? anyway ..happy mothers day mum. see you?

0 comments:

Post a Comment