What I want to say ..I have said so far. right ?

Posted by sazali

Salam

Ingat nak berhenti menulis dah.  Sampai di sini lah ..dakwat pena ayahanda.  Press macam mana pun ..  dah kering  lor.

Dari 1500 artikel ..  rasa rasa ..apa yg ayahanda nak cakap ..sudah pun saya tulis untuk dijadikan tatapan, pedoman , teladan ,  .. khusus untuk anak anak sendiri, pelajar pelajar secara formal atau pun tidak ..  sahabat handai jauhh dan dekat, saudara kerabat jauh dan dekat ..muslim muslimat seantaro dunia ..


rasa rasa ..nak mintak banyak maaf bnyk bnyklah kpd semua pembaca terutama ibu, kakak, adik-adik , abang .. semua .jika ada yang tersalah bahasa .. mintak maaflah banyak banyak.

yang bagus itu ..jika ada ..semua datang dari Allah Taala dan yg tak enak dibaca .. semua adalah kelemahan saya sendiri.  Di bawah pengaruh syaitan, iblis, makluk halus dan besar  dan nafsu manusia biasa.

Kalau Nabi Adam a.s tewas dengan bisikan syaitan ..apalah daya saya ini ..anak polis jerteh .jah .. ngaji agama pun setakat dapat A1 MCE , Grade A1 LCE zaman dahulu kala jer.

Hak lain .. saya dapat dari .. kuliah kuliah agama sekitar Masjid Langgar, Telipot dan Kpg Sireh Kota Bharu Kelantan.  Ada jugak saya dapat dari pembacaan saya dari kitab kitab lama peninggalan pak mertua saya Allahyarham Hj Jaafar Muhammad ( orang Sumatera, Simpang 5, Sg Besar) dan

Jika ada yg berbau ..mat salleh, foreign  ..itu sikit sebanyak .. itu datang dari majlis fikir iman dan amal (tabligh) dari seluruh dunia ..Dewsbury, Yorkshire, Michigan, USA, Cambridge, Toronto Canada, Raiwind, pakistan  dan Masjid Sultan Hassan ( Casablanca, Morrocco) dan Masjid Dakwah Cherang, Kota Bharu.

Sekian.

Wallahu aklam bis sawabbbb.  Sampaikan lah walaupun satu potong ayat.

0 comments:

Post a Comment