crying

Posted by sazali

Salam Time belajar dulu ..tak mahu study betul betul. Saya tunggu students datang di opis Tingkat 7 nun di sana tinggi di awan .. nak ajar kau itu dan ini ..tak ada orang sudi belajar lebih dan lebih. Sekarang result dah kira 99.9% dah final. Tunggu saya angguk jer. Jalan. Why bersedih pulak? 2) Menyesal .. bukan? itu lah silap kalian. 3) Masa saya belajar dgn Mat Salleh dan Wak Yahudi .. mereka benci tengok wajah saya ..kerana saya suka bertanya dlm proses mencari ilmu maklumlah .. jauh Malaysia dengan England tu. Lagi pun ..arwah ayahku orang susah. Tidak semewah kamu tidur pakai handset,ada datastore, makan McD jer .. kami makan nasi bubur dan ikan masin jer hari hari .. simpan duit nak beli buku Durell dan Advance Calculus .. ayah tak mampu tetapi .. anak anak buah saya .. wajah saya .. tidak menarik untuk menjemput mu belajar lagi dan lagi. Bila kalian menangis .. dan sabitkan pinjaman PTTPN .. susah hati jugak saya maklumlah awak ini harapan ibu ayah awak di kampung .. ada tu .. dari Sabah dan Serawak. Jauh kau diterbangkan untuk berjumpa dgn orang 'sehodoh' ini. 4) Memang wajah saya nampak murah / tak handsome.. tetapi di sebalik wajah ini .ada amanah tuhan .. mengajar mu kalian dari 1, 2,3 hingga mengapa perlunya Binomial, Poisson , SPSS dan macam macam. Jangan menangis lagi. Silap siapa agaknya itu? Adakah saya ...

0 comments:

Post a Comment