Banyak benda belit di kaki

Posted by sazali

salam.

Sebagai insan bergelar bapa .. sudah tentu banyak benda / hal yang perlu perhatian segera dan tindakan yang paling wajar dan tepat.

2) Kes bermula . 27 Oktober ini saya diminta memberi ucapan . Dekan List nights to successful students and high performing lecturers. Itu satu kes.

Kes kedua is mu sepupu mengadakan kenduri khawin anak perempuan keduanya. Nak sangat menyerikan majlis tersebut .. sebagai tanda hormat kita anak beranak dan sedara mara. Tetapi kenduri 29 OKT dan majlis nun 750 kilometre dari sini .. Kelantan. Nak drive memang boleh tetapi larat ker kerana 30 OKT kena berada di Kuala Lumpur dah .. anak perempuan saya bernama A-A akan konvo pulak pada 31 OKTOBER 2011. Penerbangan saya ke Konferens Acheh, Sumatera adalah pada 1 NOV 2011.

Bayangkan .. itu belum masuk .. agenda menjemput bonda saya tersayang. Di Kajang dia itu. He..he..

3) Bila travel .. kena guna duit bukan? Atau pun kita guna pelepoh daun kelapa kering jer.

He..he..

as a father .. I am thinking always to go .. but my body say NO// jangan ..mati kau nanti.

Entah. Saya bertawakal saja lah .NONI .. I can do only a little thing ..while the world demands me doing gigantic thing. Say something plz.

TQ. wallahu aklam.

0 comments:

Post a Comment