paper ukm congress DEC 2011

Posted by sazali

salam

Syukur alhamdulilah ..paper untuk pembentangan UKM Kongress 2011 di Pulau Pinang ..baru jer saya siapkan. Three authors - saya/ Dr Tan dan Tutut Herawan.

Syukur .. payah jugak buat paper itu kerana kami berganding bahu sama-sama bina .. menggunakan kepakaran masing-masing yang Allah kurniakan selama ini. Syukur saya dapat merakamkan episod istemewa Mathematics I.T. di bawah program diploma I.T FTMM UTHM dari tahun 2005 - 2010. Satu sejarah untuk tatapan pelajar-pelajar diploma saya yang kini berada jauh di mata. ha..ha.. kalau tidak kita yang membina kertas persidangan untuk maksud rakaman peristiwa PnP dalam subjek paling saya suka , siapa lagi yer?

Muga-muga dapat citations pada satu hari nanti. Insya allah.

Kita buat yang terbaik, Allah akan buat seterusnya. Tawakal saja lah. UKM is 400 best universities in the world. Hopefully ada sinar nun jauh di sana bila paper ini diterima masuk untuk maksud pembentangan .. Alhamdulilah.

Bila nak tidur , bacalah 3 quls. Qu hu wallah hu ahad, falak, dan annas. Tanam niat buat sembahyang subuh esok di masjid. Orang yang kerap ke masjid di waktu pagi pagi hari .. balasan nya Allah sediakan .. taman istemewa bagi orang yg sebegini. jangan lepaskan pelaung abah. Umur makin tiada. Berbaki sedikit saja lagi. Bersegeralah.

0 comments:

Post a Comment