INFOTIF buletin

Posted by sazali

salam

Saya menerima satu buletin INFOTIF 2010 fsktm pagi pagi lagi di dewan lobby fakulti.

Banyak berita d dalamnya. Ada sports, inventions, kejayaan, pertandingan itu dan ini, .. and .. He..he.. salah satu ialah artikel saya 'satu masyarakat penyayang univ '. Aghhh dah lama saya menulis artikel itu . baru sekarang dikeluarkan oleh pihak univ. Mengapa lambat yer?

Syukurlah. Pada hari yang sama ini juga, saya sdg menyelia Test Maths - section 3 - group B.

Pelik, ada lagi students yang tidak hadhir test maths ini. Saya akan bagi kosong markah untuk ketidakhadhirannya sesuai dgn tajuk artikel saya 'A caring society'. he..he..

Mesti ada he..he.. Kenapa? esok cuti lah. Sabtu dan Ahad. Mesti happy punya. if boss happy, anak2 bini sure happy. right? so set the mood correct in view of tomorrows' weekend.

salam.
p/s: he ..he = higher expections higher excellence ...kot?

0 comments:

Post a Comment