Kita tension lagi gila jika ..

Posted by sazali

Salam

Saya menulis satu article dalam blog pagi-pagi tadi.  Ini nak sambung sedikit lagi lah.

OK tak?

2)  tadi saya dilantik menilai PSM2 students.  Saya rasa tension sangat jika .

2.1   saya tak faham apa yang dibentangkan di hadapan mata saya.  Rasa rasa macam IS/ SE tetapi ... bila didengar dekat dekat ..rasa rasa macam ..silap bidangaku ini.  Ada ker pulak ..org suruh saya nilai bidang Network.  Tension saya dan tension student yg membentangkan hasil kerja PSM2 itu ..

He..he..  ok ok .. jgn bunuh diri tau?

2.2  banyak istilah inggeris saya tanya ..student tahun akhir ini tak dapat balas Q n A dengan tepat dan menyeronokkan ..dalam bahasa Inggeris jugak.  Sebenarnya ..PSM2 adalah titik pertemuan terbaik menguji daya tahan student .. defend kerja buat mereka.  Yang mahir pasal kerjanya adalah dirinya sendiri.  Bukan saya.  Saya tanya dalam BI , students jawab dalam BM sahaja.

2.3  masa pembentangan ..melanjutkan masa  dan melarat larat sampai ke ptg ptg lebih dari jam 0500 ptg.  Saya punya otak tiba-tiba off lah.

2.4  borang rubrik PSM2 lain , student bentang skillnya yg lain pula. Macam ayam menilai seekor anak itek baru berjalan. He..he..

Itu sahaja ..lah.

Muga mugastudentsbaru ..dapat sedikit manafaat dari penulisan ku ini.

Sekian.

Wallahu aklam

 

0 comments:

Post a Comment