Alahai RECSAM International Hostel

Posted by sazali

Salam.

Next week saya ke Pulau Pinang. Lawatan Industri 3 hari ke sana.

2) So I plan to stay in Recsam International House Glugor. You know what? They buat all kinds of brochures but ....

u know ..

2.1 no telephone number(s) to make reservations// tak ada nombor telefon hendak dihubungi
2.2 ada satu brochure .. ada telefon nombor macam2 .... tapi ..maaf nombor yang anda gunakan tidak ada dalam perkhidmatan kami

Puas puas jugaklah saya ... mencari nombornya ..tak dapat lah!

Rumusan: jika mereka serious nak bisnes tourism, pelancongan, eco-tourism.. buat lah secara profesional. Jgn beri semua maklumat .. tetapi satu benda paling penting tak ada pun ditunjukkan untuk 'bisness ..cepat cepat '. duit duit . pa..pa.. prrrrgggh!!

Bayangkan kalau saya ni .. rakyat dari Dubai .. nak bawak saudara saya 1 kapal terbang ..300 orang .. saya rasa RECSAM I.H. sudah kehilangan wang yang banyak kerana .. good tourists attract more tourists. Word by word promotion.

So saya settle hotel cina apek jer... apa lah RECSAM I.H. ni. You really have let me down.

1 comments:

  1. john smith said...

    https://thegringatrail.blogspot.com/2010/12/el-dorado-international-hostel-san-gil.html?showComment=1487863876894#c5142782568771649976

Post a Comment