psm psm o psm

Posted by sazali

salam.

minggu ni ramai students datang jumpa pensyarah menunjukkan proposal psm mereka. Dengan harapan mereka dapat penyelia yang terbaik dan dapat result terbaik.

2) tetapi mereka lupa .. ada pensyarah yang akan melanjutkan pengajian mereka pada bila bila masa sahaja lagi. PHD? Hidup lecturer memang gitu. Yang tak ada PHD kena sambung belajar dan yang dah ada .. lagi lah kena buat itu dan ini. Insyallah.

3) I am writing a book. Bila lah nak siap buku kecilku ini? Plan tulis about 50 to 100 pages saja dari thesis PhD setebal 500 muka surat termasuk 300 muka surat appendices. Apa leh buat? Di dalam appnedix itu ada bukti cara penyelesaian masalah aljabar mereka di politeknik kota bharu.

4) sangat mencabar juga .. menulis buku ini. Banyak gangguan fikiran, emosi dan tenaga. Sekarang penerbit sedang mengajar beberapa orang penulis termasuk aku. Aghhh ..takut apa nya. If 500 pages thesis pun saya leh tulih ..tak kan 100 pages penulisan asli tak leh. ha..ha.. saja saja sedapkan hati jer. Now 3rd chapter. Chapter Results - Dapatan.

Insyallah saya akan sempurnakan janji saya. Memang betul saya dbayar gaji untuk menulis buku itu.

For my students PSM .. u faham-faham lah y u sometimes cannot see me .. it is the book case ..pressure kena siapkan.

TQ.
wallahu alam.

0 comments:

Post a Comment