Isi borang naik pangkat

Posted by sazali

Salam

Today sibuk saya isikan borang kenaikan pangkat.

banyak banyak soalan borang ini.

tanya itu dan ini.

2) rasa-rasanya kalau kita isi blako blako .. rasa rasa leh kor jawatan tinggi tu DS54? atau macam anjing kejar bayang bayang dlm air jor?

3) Walaubagaimana pun saya raso ..if kito wayak blako blako ..kebaikan / jaso kita .. mana lagi pahala yg Allah nak kasikan kpd kito di kampung akhirat di sana?

4) Peliklah . borang ini. Semua detail dio nak. Sumbangan lain .. macam kasi tazkirah di Kursus Pegawai Pengurusan universiti di Negeri Sembilan pun nak wayak jugok tahung 2004 /05 (tell them all) . malu kat Allah lah aku ni. kato keno ikhlas dalam tindak tanduk kito siang dan malam. Patut lah DR Zubir Dakwah Tabligh tok ser ini semua semasa dia di UITM/ Birmingham satu zaman dahulu kala. Sekarang baru aku faham mengapa?

btw, saya dah berehskan 43 pages maklumat tentang diri aku. Pak wan PPD ..isi 51 pages .. maklumat dirinya dan berjayo dio. syukurlah. Ahamdulilah. Dio memag berbakat besar punya. Aku? saya suka merendah diri saja. Teringat Hasan Basri ditawarkan jawatan MUFTI .. takut dio. So dio tak jadi mufti sapa kor mati. SEe? org zaman dahulu. Sekarang .. rama org kecik nok jadi org besar dgn tanggungjawak. Rok kor dio tu? cari pasal tiba2 mati kan?

Doakan mugo mugo sayo berjaya. Nanti org kpg panggil saya Prof lah.

Ketawa.

wallahu aklam.
p/s" kalau allah nak we Prof Madya/ Prof ..tak adok PHD pun dio leh kasi punyo. Tok luak pun harta khazanahnya sikit habuk pun.

0 comments:

Post a Comment