Manusia ada mood (state of your mind)

Posted by sazali

Salam

malam tadi saya berkesempatan sms dgn NC salah sebuah Universiti di Trengganu.  Seronok ..kerana kami sekelas 30 tahun yg lalu.  Dia cukup hebat dalam Fizik.  PHD umur 20 'an lagi.  Salford?

2)  Mood ..  NC ini ada mood baik malam tadi sekembalinya dari meeting di UKM.  Saya pun ada mood baik jugak ..maklumlah ..  tak lama lagi staf gomeng dapat istem gaji baru.  Banyak nombor +  dan -  dalam fikiran saya ..harap harap dapat langsaikan hutang ..sebelum kita mati.

3)  Salah satu ayat sms NC ini ialah '..  kerja dekat kampung ..  tak ada erti sangat kat saya ..kerana ..tiap tiap hari kena rush sana sini ..  Besut, TEmbila, Pasir Akar waktu pagi pagi ..  dan waktu malam dah berada di Bangi ..  mid night di K.B./  Kuala Terengganu semula'.

Aku punya sms kat dia lagi power

'..  jaga diri Dato'  Prof .. nanti tok deng enjoy .. zaman pencen ..  plz.  Jaga diri.. please'

Tiba tiba .. handphone saya .. mampus.  No more credit maxis.  Nasib ..tak baik ini?  laugh.

Adush..

Walau bagaimana pun .. aku happy .. nak tidur malam tadi.  Dapat bersembang dgn org paling sibuk ..  sekali di Trengganu.  He..he..

Wallahu aklam.

0 comments:

Post a Comment