pulang sudah dia..

Posted by sazali

Salam

Pagi ni anak ku yg belajar di London
Tamat sudah pengajian dan selamat pulang ke pangkuan ibu ayah
Lama tunggu tapi syukurlah
Syukur pada tuhan
2013  start ngaji
2017  tamat Ph.d.  ini semua rezeki Allah.
As a Father who has a Ph.d  ,  here comes his eldest son with a Ph.d.
This is ok , I think?  Talking so much on a subject, this can be used as a good proof .. he walked his talk a bit extra.  Apology?

Alhamdulilah.  Nikmat besar tuhan. Syukurrrrr...  kepada Allah yg menghadiahkan nikmat ini.


Rasa rasa cukuplah saya menulis blog ini
Lebih 3000 artikel
Saya sumbangkan.
terima kasih banyak banyak followers blog ini
tak sangka ada followers dari Peranchis, Amerika, German, Malaysia, Romania, Russia, Cina, India, Portugal, Spenyol, Jepun, Indonesia, Italy,
Australia, Ukraine, khazakhstan, Kanada, Jordan, Mesir, New Zealand dan banyak lagi.
Sedih jugak nak ucap good bye
Pada kalian tapi bagus juga ..saya stop.

Ada bagus penulisan ini
Ada yang teruk
Tapi itu sahajalah
Sumbangan saya ini.

Yang lain
Peminat kena cari penulisan orang lain yg hebat
Sekarang
Ramai penulis lain jauh berbakat

Ada yg muda
Ada tua
Semua hebat
Ada mau tulis free pagi dan petang
Ada tu semua berbayar.

Tak boleh salahkan mereka
Ada orang tak ada kerja
Ada tu kena buang kerja
Nak bayar kereta, rumah, sekolah anak, kad kredit  bagaimana yek?

bayar jer lah
yang penting
semua bagus

begitulah tuan, puan, adik, kakak

doakan saya
jika jumpa jgn lupa
belanja tandoori , nannn ok?  (Ketawa)

2)  duit saya tak banyak
bila belajar berguru dgn orang
kita janganlah lokek.
Bawalah buah tangan
air mineral pun ok.
yg penting kita happy dan ikhlas
RM1  ikhlas
RM1000 ok
RM10000 pun ikhlas
sikit jer tu

rumah kita RM400K
kereta kita RM129K
tak kan belanja tandoori di restoran kapitan kling pun kita berkira
dasyatlah ..student ini.

sekian
saya mohon mengundur diri
jauh, semakin jauh dan terus hilang dari pandangan.
yang baik dari Allah
yang jahat semua pengaruh iblis syaitan saya maklumlah saya anak polis.
Dulu PDRM orang respect
Sekarang PDRM aduhai sakit, sakit, sakit
maafkan saya tuan.

wasallam.
astagh firullah.  Terimalah amalan ini yar Robbi


0 comments:

Post a Comment