kalau cakap benar kan senang

Posted by sazali

Salam

Payah nak tidur jika kita menipu.

Ada orang kafir memberi nasihat ..

'.. orang pandai je, yang sanggup menipu.

Orang islam ni bertanya

' ..mengapa pulak yahudi?

Yahudi:

Orang menipu kena pandai buat cerita.
Maintain jalan cerita dari asal hingga ke hari kiamat..

Mu kata kan islam?

Islam:  betullah tu di.

bijok mu.

Yahudi: aku we nasihat sebab mu saing aku di dunia ni.

Islam: aku setuju dengan hujah mu itu.

tapi ..org besar aku tak komen apa apa pun pasal bab menipu ini.
Khutbah hari ni di Bayan Lepas ..cerita pasal dadah.

Yahudi: tu lah mu. Dadah ni old story dah. Out of date.
sekarang orang aku hairan ..kepala negara islam gi mekoh acak acak mu sanggup menipu dan menyusahkan ramai orang bangsa dan kaum mu.
Kasihan lah.

Booooom. Letupan bomb berbunyi.Kedua dua kawan ini hancur.
Cerita pun tamat.

sekian.




0 comments:

Post a Comment