Apalah punya bank Malaysia

Posted by sazali

Salam

Tak fahamlah nasib ni. aku hilang/ tercicir kad ATM mesti dalam bandar BP tu. Duit ada banyak dalam akaun tu.

2) Pergi repot polis. Polis kata ..check nombor blakang slip ATM Muamalat .. mana ada dah? CIMB ada jugak

3) try Google. get MUamalat Bank Kuala Lumpur Headquarters.

4) try one number . Infoline. Suara perempuan. Dia pun tell tell tell me .. terima kasih kerana hubungi kami. Waktu operasi kami 0900 - 445 ptg Isnin hingga Jumaat sahaja. waktu lain .. entah?

5) Tekan 1 untuk BI. dan tekan 2 .. untuk Bahasa Melayu.

6) aku tekan 2. lama-lama aku tunggu. Banyak kredit handphone telah dikurbankan semata-mata nak mintak tolong depa block org guna kad ATM aku. Lamalama tu..

Dia kata" maaf tak dapat dihubungi. maaf tak dapat dihubungi . cuba lagi." (sh dah tak ada org pun kerja nak tolong kita hari sabtu pagi ni)

Repeat langkah 4 hingga 6 lagi dan lagi.

Maaf tak dapat dihubungi.

Mungkin dia nak cakap kat aku : " Tuan diminta datang ke Bank ini waktu kami bukak jer. Bestnya datang hari Isnin pagi. Sebab .. ATM kad tuan hilang Jumaat/Sabtu kan?

Bodohnya ..sistem ..ini. Bodohnya. Astaghfirullah. Astaghfirullah.

O yes. background music bank ini ..banyak subhanallah .. alhamdulilah .. allahhuakbar. Aghhhh ..

kalau tak silap saya lah.

Maaf . kami marah sangat kat system bodoh ni. takkan tak ada org nak pikir jauh sikit .. how to help org desperado dan desperadi ni ..nak block jgn org lain guna ATM kad aku jer.

Apa kata if ada org asing (pelancong) nak dapatkan bantuan. tak ada org nak pikir ker situasi ini.

Why?

TQ. silapnya...

0 comments:

Post a Comment