Nak cakap jer

Posted by sazali

Salam

Alhamdulilah ..kad bank ATM muamalat aku - walaupun hilang 4 hari dah .. rupa-rupanya tidak ada sesiapa pun yg usik duit di dalam akaun bank saya. May be kad itu jatuh ke dalam longkang dan di bawa arus yg deras menuju ke Sungai Johor. Syukur.

Syukurlah. Memang Allah sayangkan lagi hamba dan duitnya ini. Alhamdulilah.

2) Berkat semabahyang hajat, isra', dhuha, awabin dan tahajud .. Allah simpankan lagi duit tu untuk aku yg dhaif ini maklumlah ..Allah tahu .. apa yg akan saya buat buat dgn duit itu. lagipun , nafsu ku berbelanja tak lah besar sangat setakat KELISA, WIRA dan EXORA jer. Untuk anak-anak ( kat UNIVERSITI) dan bini jer semua itu.

Aghh ..malulah mata n muka saya ni ..saya tarik balik lah ..kemarahan saya tu kat Bank Muamalat Malaysia Berhad. Maaf banyak-banyak deh? Memang mana ada org leh sabar ..bila kad ATM hilang musim nak raya ni. All eyes tengok kat poket kita orang kerjo gomeng. 1/2 bonus. kalau anak2 sedara datang beraya .. tak kan tak dapat sikit tempias duit rayo atuk mudo dio ni.

My wife kata ..anak sedaranya PETRONAS ..dapat bonus 6 bulan. Tak ada berita pun ..TV3. kenapa tak diheboh-hebohkan pulak oleh BN?

Ajaib bin Wondering lah.

Ha..ha..

Sekian. May Allah forgives me a lot this ramadhan kareem.

Wallahu aklam.

0 comments:

Post a Comment