Just to say all the best

Posted by sazali

Salam

Dah satu semester saya mengajar Diskrit Struktur Mathematics BIT, BIS dan BIP.

Jumaat ini mereka akan menduduki pepriksaan akhir semesterlah.

Sebagai shifu / guru/ pensyarah ..  hanya doa dari saya kalian berjaya.

2)  Sebagai panduan ,  fokus kpd

Test1 questions. Ada 4 sets.  Tiap tiap satu set soalan berbeza-beza tetapi standard ikut Bloom (1956) adalah sama.

Study questions tu elok elok.

Saya ada buat ..  kuliah terakhir/  focus kpd Induction, Recursion, Algorithms, Graph Theory.

Jika rasa dah nak muntah ..  dgn nota nota maths ... tak apa .. tak ada lagi otak manusia yg meletup kerana study maths.

Ini ada saya kirimkan soalan finals tahun lepas 2011/12.

Studylah.  Manalah tahu ..  keluar sebiji sebiji untuk tahun ini pula.

He..he..

Good Luck guys.

Wasallam

3 comments:

  1. Anonymous said...

    bro...
    kamu memang seorang lect yang caring dan ceria selalu

  2. Anonymous said...

    thnx dr.sazali.. tolong doakan kami.. kami tak akan lupakan jasa dr.

  3. sazali said...

    selagi hidup selagi itulah kita buat yg terbaik punya. Muga-muga Allah Taala mengambil semua peserta / participants/ sepanjang hayat saya PnP dlm proses mengenali kebesaran Allah melalui amalan 'mencari ilmu matematik diskrit struktur' ini untuk syurganya. Ameen. O my ROBB .. this ilmu is less than a small drop of water in the ocean. Plz let us be counted as those who are thankful/ grateful towards all ur nikmat. Subhanallah. Alhamdulilah. Allahu Akbar.

Post a Comment